Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«grudzień 2024»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.minskmazowiecki.pl

Treść strony

O G Ł O S Z E N I E

Gmina Mińsk Mazowiecki planuje ubiegać się o przyznanie środków w formie dotacji na dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na rok 2021.

Dlatego też informujemy o możliwości składania wniosków o dofinansowanie ww. zadań.

O udzielenie dofinansowania wystąpić mogą osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (w tym również wspólnoty mieszkaniowe).

Środki Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie mogą być przeznaczone na wykonanie nowych pokryć dachowych, natomiast dofinansowanie obejmuje koszty: demontażu płyt azbestowych, przewiezienia azbestu z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz samego unieszkodliwienia. Prace związane z ww. zadaniem prowadzone będą przez firmę wskazaną przez Gminę.

Wobec powyższego osoby fizyczne (nie prowadzące działalności gospodarczej) zainteresowane udziałem w zadaniu, proszone są o złożenie stosownych wniosków wraz z kompletem wymaganych załączników. Druki wniosków można pobrać ze strony internetowej www.bip.minskmazowiecki.pl.

Wypełnione wnioski wraz z załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 12 lutego 2021 roku osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 w Mińsku Mazowieckim w godzinach pracy urzędu lub w formie dokumentu elektronicznego. Pismo i załączniki wnoszone w formie dokumentu elektronicznego powinny zostać podpisane przez stronę albo jej przedstawiciela ustawowego lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo za pomocą profilu zaufanego.

Jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo termin osobistej wizyty w urzędzie należy uzgodnić telefoniczne z pracownikiem merytorycznym tel. +48 25 756 25 30.

Do dofinansowania zakwalifikowane zostaną tylko kompletne wnioski, wypełnione prawidłowo - według kolejności złożenia. W ramach powyższego zostanie opracowana lista wniosków zakwalifikowanych do realizacji. W przypadku dużej liczby zgłoszeń zostanie stworzona lista rezerwowa.

Demontaż wyrobów zawierających azbest oraz odbiór płyt azbestowych nastąpi w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem, zarządcą lub użytkownikiem budynku a firmą wykonująca usługę – wskazaną przez gminę Mińsk Mazowiecki.

Prawdopodobne jest, że w ramach dotacji wnioskodawcy zobligowani będą do uiszczenia podatku dochodowego od osób fizycznych – w wysokości wynikającej z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.

Informujemy, iż demontaż pokryć azbestowych związany jest z obowiązkowym zgłoszeniem przez wnioskodawcę do Starostwa  Powiatowego w Mińsku Mazowieckim Wydział Architektury i Budownictwa  zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zastępca Wójta Gminy - Radosław Legat
    data wytworzenia: 2021-01-04
  • opublikował: Ilona Książek
    data publikacji: 2021-01-04 12:57
  • zmodyfikował: Ilona Książek
    ostatnia modyfikacja: 2021-01-04 13:16

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 12886
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-01-03 11:34:08